Nowa kariera w pralni i z LG Commercial

Segment: Pralnia usługowa
Rodzaj działalności: Pralnia usługowa
Rok projektu: 2022

O pralni Koltrina

Popularne kierunki turystyczne i pralnie idą w parze. Dokładnie to miała na myśli pani Valentina, kiedy z pomocą naszego zespołu ruszyła dzisiaj udaną profesjonalną pralnię. Ale jak to się wszystko zaczęło?

„Pracowałam w przemyśle tekstylnym, ale nie byłam szczęśliwa. Chciałam być swoim własnym szefem. Ponieważ mieszkam w miejscowości turystycznej, wiedziałam, że to jest kierunek, w którym chcę podążać. Chciałam jednak spokojniejszej pracy, w której nie musiałbym ciągle komunikować się z ludźmi. Zastanawialiśmy się z mężem i przyszło nam to do głowy – dlaczego nie spróbować z pralnią odzieży?” wspomina Pani Valentina.

Wyzwania: chwilowe „kliknięcie”

Ale nie znaliśmy nikogo, który by nas poinstruował w tej pracy. Zatem moim głównym sprzymierzeńcem był – internet! Miałam kontakt z inną firmą, krótko powiedziałam, czego chcę, ale dostałam jedynie skąpe informacje, odnoszące się wyłącznie do cen. Następnie skontaktowałam się z wami i po prostu „kliknęliśmy”. Wasza strona internetowa wydała mi się bardzo pouczająca i udało mi się znaleźć wiele odpowiedzi na moje pytania. Dla mnie LG Commercial było – wszystko w jednym miejscu. Ludzkie podejście było kluczowe dla mojej decyzji. Jako osoba, która nigdy nie miała styczności ze sprzętem pralniczym, byłam szczęśliwa, że ​​mogłam zwrócić się do Waszego zespołu z każdym pytaniem, nawet jeśli wydawało mi się to zupełnie banalne” – mówi pani Valentina.

Po naszym pierwszym kontakcie wszystko poszło dość szybko. „Szybko umówiliśmy się na spotkanie w celu osobistego spotkania i ustalenia wszystkich szczegółów i możliwości.”

Wyzwanie, przed jakim stanęła pani Valentina na tym etapie, było znalezienie odpowiedniego, akceptowalnego finansowo miejsca na swoją pralnię. Uzgodniła już jedno pomieszczenie i planowała wysłać naszemu zespołowi plan przestrzeni i instalacji, ale właściciel nagle wycofał się z umowy. Jednak nie pozwoliła, żeby to ją zniechęciło. Przypomniała sobie, że w sąsiednim budynku była kiedyś pralnia i poprosiła o numer właściciela. Dogadali się naprawdę szybko. „Wiecie, jak się mówi: kiedy zamykają się jedne drzwi, otwiera się okno. Wyszło w najlepszy sposób – mówi ona.

“Wasza strona internetowa wydała mi się bardzo pouczająca i udało mi się znaleźć wiele odpowiedzi na moje pytania. Dla mnie LG Commercial było – wszystko w jednym miejscu.”

Pani ValentinaWłaścicielka pralni usługowej Koltrina

Rozwiązanie: Zwycięska kombinacja sprzętu

Ponieważ głównym źródłem finansowania był własny kapitał, Pani Walentynę początkowo ograniczał budżet. Mając to na uwadze i zgodnie z naszą radą wybrała pakiet produktów i usług.

Dostarczone produkty:

Dostarczone usługi:

  • Montaż
  • Edukacja do użytkowania
  • Doradztwo w zakresie budżetu i finansowania

LG commercial equipment in Koltrina laundry (Croatia)

Produkty znajdowały się w magazynie i od tego momentu wszystko szło gładko. „Wasz technik odwiedził mnie i przekazał mi swoje rekomendacje, które potraktowałam bardzo poważnie. Kiedy więc produkty dotarły, wszystko było gotowe w zaledwie 3 dni i byliśmy gotowi do pracy. Na początku maja uruchomiliśmy dla klientów pralnię – wspomina.

„Kiedy przyszedł pierwszy klient i zapytał, czy możemy uprać bieliznę z jego apartamentu, było to dla nas po prostu „wow”. Przez pierwszy miesiąc wypraliśmy tu i ówdzie kilka kocyków, ale z biegiem czasu ludzie zaczęli o nas pytać. Gdzieś w połowie czerwca sytuacja się obróciła. Promowałam pralnię za pomocą ulotek i wizytówek. Odwiedziłam także mniejsze hotele, wille i restauracje. W ten sposób pozyskaliśmy część klientów i utrzymaliśmy ich dzięki jakości naszych usług. Zawsze przedkładam jakość nad ilością i dzięki ustnym przekazom grono naszych lojalnych klientów powiększa się z dnia na dzień.”

Z ozonem do idealnego zapachu i miękkości

A co do BW generatora ozonu to Pani Valentina jest po prostu zachwycona. „Od samego początku zauważyłam dużą różnicę w praniu syntetycznych koszul roboczych mojego męża. Kiedyś miałam ogromny problem z pozbyciem się nieprzyjemnego zapachu, jednak po zastosowaniu ozonu zniknął on całkowicie!

„Zawsze chcę podkreślić, że używamy ozonu. Klienci już wiedzieli, jak to ogólnie działa, ale chciałam ich jeszcze bardziej edukować poprzez nasze materiały promocyjne. Ich reakcje były bardzo pozytywne.”

Zapach i miękkość nigdy nie były lepsze. Zauważyli to również goście w kwaterze naszego klienta. Kiedy przychodzi do mnie klient i mówi, że na booking.com zbiera pozytywne recenzje, że pranie jest idealnie czyste, białe i mięciutkie, to najlepszy komplement! Wszyscy w tej branży mają problemy z plamami po filtrach przeciwsłonecznych, ale znaleźliśmy idealny sposób, aby się ich pozbyć” – mówi z dumą.

Znaczenie wsparcia posprzedażowego

Pani Valentina podkreśla, jak ważna jest dla niej obsługa posprzedażowa. „Kiedy jesteś w środku sezonu, nie ma czasu na czekanie, aż problem zostanie rozwiązany, i wtedy dostępność usług staje się kluczowa. Ilekroć, gdy miałam pytanie lub sytuację, za każdym razem, gdy nacisnęłam niewłaściwy przycisk – dzwoniłam do waszego zespołu i pytałam: „Co teraz?” Nie miałam żadnego doświadczenia ze sprzętem pralniczym i dlatego to wsparcie wiele dla mnie znaczyło. Miałam na przykład sytuację z żelazkiem – pranie się do niego przyklejało. Przyszedł wasz technik i naprawiliśmy usterkę tego samego dnia.

Poza tym pani Valentina z dnia na dzień stawała się coraz bardziej wprawna w posługiwaniu się sprzętem. Bardzo pomogła w tym prostota ich użytkowania. „Na początku wydawało mi się, że żelazko jest za szybkie. Teraz kiedy złapałam rytm, nawet nie zauważam prędkości – śmieje się.

Sprzęt możesz kupić wszędzie – ale co potem? Dlatego zawsze powtarzam – gdyby ktoś do mnie podszedł i zaproponował, nie wiadomo co– podziękowałabym mu i powiedziała, że mam już swój wymarzony zespół, z którym się rozwijam.”

 

Commercial flatwork ironer in Koltrina (Croatia)

Rezultaty: Liczby nie kłamią

O tym, jak dobrze pani Valentina zarządza swoim przedsięwzięciem biznesowym, świadczy kolejna rzecz – liczby.

„Ludzie mówili nam, że pierwszy rok oznacza minus, drugi zero, a w końcu trzeci jakiś zysk. Ale nie mamy minusów! Można powiedzieć, że sprzęt zwrócił się już w pierwszym roku. Ponadto w tym sezonie spodziewamy się jeszcze większej intensywności!​

Podsumowując tę historię sukcesu, pani Valentina wskazuje: „Moją radą dla początkujących w tym biznesie byłoby z pewnością zatrudnienie zespołu ekspertów, którzy pomogą im w procesie od pomysłu do realizacji, ale także później, poprzez wsparcie posprzedażowe. Dla mnie najważniejsza jest dobra komunikacja i zaufanie. I właśnie temu przypisuję sukces mojego biznesu.”

“Ludzie mówili nam, że pierwszy rok oznacza minus, drugi zero, a w końcu trzeci jakiś zysk. Ale nie mamy minusów! Można powiedzieć, że sprzęt zwrócił się już w pierwszym roku. Ponadto w tym sezonie spodziewamy się jeszcze większej intensywności! ”

Pani ValentinaWłaścicielka pralni usługowej Koltrina

Pani Valentina z sukcesem zrealizowała swoje marzenie z LG Commercial. Teraz twoja kolej! Jesteśmy po to, aby pomóc Ci znaleźć najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu, dlatego – skontaktuj się z nami!